15 Kasım 2010 Pazartesi

BOK YİYİN YENGE TARAFIM!!!!

Bayram nedeniyle dayım ve müstakbel eşi teee güney sahillerinden buralara, batı sahillerine geldiler.Ama işin garip yanı dul kaynanası ve de yengemin büyük ihtimalle gizli gey olan kardeşi de teşrif etmişler, bok yesinler.
Geçen kış düğünleri oldu ve eziyetti benim için.Dayım oraya taşındığından beri yeni ortam kurmuş habersizmişiz.O gizli gey kayınçosuyla kanka olmuş, ben  dış planda kaldım , e doğal olarak kıskançlardayım.Orada misafir olduğumuz düşünülürse, kız tarafından biraz ilgi biraz misafirperverlik bekledik doğal olarak, ama burnu havada olduğu için bu ailenin, bu beklentilerimiz ters tepti sığıntı kavramına sığındık.
Aptal dayım aynı apartmandan ev düzmüş kaynanasıyla.Yahu saf mısın zobalak mısın dayı demek istedim, diyebilemedim.
Düğün öncesi hazırlıkları söylemeye gerek dahi duymuyorum, bilirsiniz ne kadar stresli ve gereksiz bi meşgale olduğunu.Düğünü de atlattık hayırlısıyla derken simdi de bayramda o tarafın komple buraya gelmesi aşırı sinir bozucu bi olay oldu ve gerek annemle ben gerekse teyzelerim isyanda,belli etmeme çabalarında.
Bi iki saate dayım ve yeni ailesi bize teşrif edicekler.O gizli geyi sığıntı durumuna düşürmezsem bana da ayarsız ahret demesinler.Dışlıcam onu, saklambaç oynarken hep ebe yapcam, çikületa yicem gözünün önünde.Görsün anyayı konyayı........!!!!!!!!!!!
NOT:Gizli gey demem tamamen mantıklı ergumanlara sahip olmamdan kaynaklıdır.Kıskançlıktan gözü dönmüş bu homonun demeyin.İftira atmıyorem ulennnnnn

1 yorum: