21 Kasım 2010 Pazar

CAN SIKINTISINA KUSMACA

Yarın sabah yolculuk var  ve ben bu konuda yine cok asabiyim.Sevemedim lan şu yolculukları.Hele ki otobüs yolculuğu.Küçücük koltuklar koridorlar yetmiyomuş gibi öndeki gavat veya şırfıntı koltuğunu sizin sikinize dayıyosa bunda sinirlencek durum harbiden de var demektir.
Tren yine bi nebze daha rahat ve seksi.Evet seksi, sonucta kalkıp gezebiliyosun,yemekli vagonda içkini içebiliyosun,bakıştığın birine göz işareti yapabiliyosun(ben bakışmadan öteye geçemiyorum) ayrıca tuvalete gidip sevişenleri de duymadım deil.Ne kadar seviyeli veya ne kadar etik olduğu tartışılır tabi ama adrenalin böyle bi şey işte, o anda sadece yapıyosun başka bi şey düşünmüyosun.
Sanırım bu aralar adrenalin eksikliği başverdi bende, bişeyler yaparsam umumi yerlerde şaşırmamak gerekir.aaaa skydiving i de deneyebilirim bak............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder