14 Kasım 2010 Pazar

TEK AŞKIM İZMİR.....

Bayram nedeniyle izmire geldim bu sabaha karşı.Otogarda servise bindiğimde düşüncelere daldım yine uyku sersemi.İzmire bakarken düşündüm yine ''yalnız mıyım?'' sorusunu.sora yine bilindik cevabı verdim kendime.''ulan ahret salak mısın zobalak mısın? yalnızlık ne demek?''sevgilinin olmaması yalnızsın demekse eyvallah.
Yalnızlığın tanımını yapın kendinize, o zaman yalnız olmadığınızı anlıycaksınız.hem benim izmirim var be.her ne kadar artık burda misafirim ben desem de, bir kez daha anlıyorum  geldiğimde ne kadar buralı olduğumu, nekadar çok özlediğimi bu şehri.ailem var, arkadaşlarım var daha nolsun?
Bu bayram bi planım var.gerçi her tatil var ama bi türlü başaramadım.bu sefer gerçekten çok istiyorum.eğer gerçekleştirebilirsem yazıcam, yine yapamazsam rezil olurum, büyük konuşmuyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder