3 Kasım 2010 Çarşamba

MEŞGALE

Dün okulumuzun kısa film festivalindeydim ve saat 2den 9 a kadar birsürü kısa film izledim.Bu kadar uzun süre kalmamın sebebini saat 8 bucuktaki kokteylle bağdaştırabliriz.o kanepeler ,şaraplar ,çerezler beni benden aldı götürdü yani.eve geldiğimde feci bir vicdan azabıyla doldu içim.sınavlara çalışmaktansa kokteyli beklemek daha cazip gelmişti bana.bu nasıl oluyor idi.sebebi kısa film aşkım mıydı yoksa ders calısmak veya eve gitmek istememem mi?
Öğrenci psikolojisi işte. Aslında fark etmemiştim ben saatlerce film izlerken ,aslında dersten veya yalnız evimden kaçtığımın. Ama olsun bir şeyin daha farkına iyice vardım;insanoğlu bazı şeylerden kacarken başka meşgale bulur kendine ve o meşgaleyi öyle önemli bi konuma getirir ki asıl meşgaleyi unutur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder