7 Kasım 2010 Pazar

HOMOYUM HOMO HOMOLAR

Atık asıl benden bahsetmenin zamanı geldi diye düşünüyorum sevgili blogcukcuğumm.Efenim bendeniz:güzel küçük bi şehirde üniversite okuyan,gayet sosyal ama yeri geldimi göt kadar evinden dışarı adımını atmayan bi HOMOYUM ve bu sıfatımdan gayet mutluyum.Çok düşündüm. özel hayatımı yansıtıyım mı yoksa daha gizli kapaklı genel geçer  şeyler mi yazıyım diye.Bu düşüncem fazla sürmedi görüldüğü üzere.Neden diye sorulur şimdi,hemen açıklıyım.
Ben de çeşitli bloglara bakıyorum zaman zaman; kimi zaman ağzım açık,kimi zaman gözüm yaşlı,kimi zaman suratım ekşimiş,kimi zamanda yüzümde yavşak bi gülümsemeyle.Geçen yine geziniyorum, bi tane bloga rastladım, neler anlatılmış,nasıl betimlemeler yapılmış aklınız şaşar.Bu insan ,resmen bilimum dışkılarını tasfir etmiş o da yetmiyormuş gibi idrarını dışarı atmasını sağlayan organına güzel de bi isim bulmuş.''Hoş bi şey''dedim, kınamadım güldüm.dedim ki kendi kendime:''ahretciğim açıl ve saçıl,yık sayfanı kus içindekileri ekrana'' falan.
homoluğun tarifiyle başlıyım ben en iyisi.Evrensel kelime ''gay'' kelimesidir ve de mutlu anlamına gelir.türkçede de okunduğu gibi yazılır:''gey'' şeklinde(gay yazmayın bilmiş bilmiş!!!).Tıbbi dilde homoseksüel denir ve kendime homo demem de bundan kaynaklıdır belki de.O kadar çok ayrım vardır ki bizim içimizde de aklınız şaşar.Homoseksüelliğin çeşitleri:gey,lezbiyen(lez),biseksüel(bi veya biseks),transeksüel(trans).Bunlar toplumca bilinenler.bi de bunların da ayrımları var onları da sonra söylerim artık :)
Ben ise geyim blogcukcuğum.Kendimi EŞCİNSEL ERKEK olarak da nitelendirdiğim çok olmuştur.Şunu demeye çalışıyorum:kendmi kadın hissetmiyorum, erkeğim ve erkek vücudundan haz alıyorum.E diyceksiniz şimdi, bizim sokakda gördüğümüz karı kılıklı ibneler ya da senelerce baş tacı ettiimiz Zeki Mürenler ne oluyo diye.Boşuna mı dedim çeşitlilik boll bizde diye?Siz sanıyomusunuz ki her gey feminendir diye?Size 40 tane getiririm benimle yatan evli çoluklu çocuklu, sakallı kelli felli adam.açın ufkunuzu,atın şu at gözlüklerini de bi bakın etrafınıza.her yerdeyiz biz her yerde..
Neyse yoruldum uykum geldi ve daha önümde 9 sınav var artı bu konu uzarr gider.İyi geceler blogcukcuğummmmm her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsan........

NOT:Yanda görülen foto milk filmine ait ve izlenesi bi başyapıt!!!!

2 yorum:

  1. Aynı yönelimden birini blog dünyasında görmek beni çok sevindirdi. Yazılarını okumaktan büyük keyif alacagımdan eminim. Beni de takibe aldıgın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil